Popularni postovi

Trrigliceridi i holesterol


Holesterol i trigliceridi:Visoka razina triglicerida ukazuje na neki zdravstveni problem.Oboje su životinjskog porijekla,dok u biljkama to nema.Ja ,na primjer,nemam uvijek povišen holesterol ,dok su trigliceridi duplo veći od normale.
To sam primijetila još u nekoliko osoba koje poznajem,i čije sam nalaze gledala. Trigliceride sam vidila i 4 puta povećane,i opet ta osoba je ista .Šta je jela?Pravi kolače svaki drugi dan,pravi masnu hranu,osoba nije debela a ima i holesterol i trigliceride.

Znači hrani se masnoćama životinjskog porijekla. Prije godinu dana skinula sam trigliceride sa 3,5 na 2,1(gornja granica 2,3) za 15 dana ocatom/sirćetom od divljih jabuka,u kojem su bile neke ljekovite trave,a od kojih je jedna korijen žare/koprive.Pravila sam dva puta dnevno kao sok,razblažim jednu kašiku sirćeta sa čašom vode ili pola čaše.Ali ne bi trebalo da je puno sirćeta,kažu razrjeđuje krv. Ako ne podnosite domaće  sirće/ocat,ima tu i drugih prirodnih lijekova.Razno sjeme tu je djelotvorno,kao što su sjeme tikve,susama,lana,suncokreta itd.Samelje se na sitno i kašičica se ubaci u jednu čašu jogurta da prenoći,sutra ujutro popije se na česrce.

tags:holesterol,trigliceridi,sirće,

Nema komentara:

Objavi komentar