Popularni postovi

Čaj za jetru

Jetra je najveći organ u tijelu čovjeka.I jedini organ koji ima moć regeneracije.On radi na više od 500 operacija-zadataka.Ovo sam sve negdje pročitao i sigurno je tačno.Ali ako se tu ubaci neki virus,neka bolest,neka klica koja će da ometa rad jetre tada dolazi do komplikacija i jetra tada radi sve manje radnji te postaje grublja ,tvrđa itd dok ne dođe do ciroze.Zato je dobro ići ljekaru i raditi nalaze krvi na jetru,jednom godišnje bi bilo taman pa  nije kasno i rjeđe.
Moji poznanici ima ih nekoliko koji imaju bolesnu jetru.Jedan je čovjek  zaradio hepatitis B u bolnici na operacijskom stolu,drugarica je zaradila hepatitis C kod zubara,jedan se komšija obrezao na limenku i zaradio hepatitis B.

Neki že se od njih izvući jer hepatitis Bi C neće ući u krv 100 % jer tu je u organizmu odbrana antivirus koji se  bori protiv neprijatelja pa ko pobijedi.Negdje sam čitala da njih 8 % izgube bitku u prvom okršaju ali tu su sljedeće bitke koje čovjek mora sam da organizuje kao što je protiv hepatitisa C interferon uspjeh je u najmanje 50 % pacijenata dok za B ima vakcina prije zaraze dok si zdrav.A poslije može se koristiti prirodom i ničim više e da dijetalnom ishranom kako bi se jetra zaštitila koliko toliko.Čitala sam da sikavica ljekovita trava trnovita liječi jetru -podmlađuje je,te maslačak i td.Eto tako sam i ja napravila neke čajeve za jetru i dala onim mojim prijateljima od kojih su skoro svi dobro.jedna žena se oslobodila početka ciroze od čaja to niko ne vjeruje osim ljekar a koji je vodi kod sebe kao pacijenta sa hepatitisom C i početkom ciroze.Za 18 mjeseci se izliječila itd.


tags:jetra,hepatitis,lijek,

Nema komentara:

Objavi komentar